הטמעת מערכת CRM בעסק
מערכת CRM או בעברית מערכת לניהול לקוחות הינה קריטית לבניית עסק יציב,
המערכת עצמה יודעת לנהל בצורה חכמה מגוון רחב של תחומים בעסק שלך.
ניהול לידים,מכירות,גביה וחשבונאות,טפסים דיגטליים ועוד ….
המטרה של מערכת זו היא לעשות סדר מופתי בכל התחומים אשר נוגעים לעסק שלך,
מי לא היה רוצה את האופציה לראות את כל המידע על העסק שלו בלחיצת כפתור .
נכון, המערכת המושלמת חייבת בתמיכה של אוטומציה במסע לקוח,
אוטומציות אלה תומכות במערכת וגורמות לכל התהליכים בעסק שלך לעבוד בצורה חכמה ,יעילה , שחוסכת לך זמן ונותנת לך להתמקד בדברים החשובים באמת
האם הטמעת מערכת CRM היא השקעה משתלמת ?
חד משמעית כן ,הטעמת מערכת ניהול קשרי לקוחות לטווח הרחוק היא השקעה שאמורה להחזיר את עצמה ,
הנקודה צריכה להגיע מהבנה שאנו חוסכים המון כסף בזה שהתליכים בעסק שלנו סוף סוף עובדים בצורה טובה ,
ודברים מפסיקים ליפול בין הכסאות , לידים מקבלים מענה מהיר , פולואפים קורים על בסיס קבוע , חשבוניות לא מתפספסות לנו והאלה .
כמו כן , הטמעת מערכת מוצלחת, חייבת להיות בגיבוי של פיתוח לוחות בקרה חכמים שם פיצ'ר ברירת מחדל בכל מערכת שמכבדת את עצמה ,
לוחות אלה בעצם נותנים לנו בזמן אמת מידע עדכני על מה שקורה אצלנו בעסק,
מה המחזור הנוכחי שלנו , מה רווח המכירות שלנו , מה כמות הלידים ועוד המון מידע רלוונטי
עם CRM |
בלי CRM |
מרוכז ומסודר במקום אחד | מבולגן ומפוזר בקבצים/יומנים |
אוטומטי ומדויק | ידני וחשוף לטעויות |
תהליכים אוטומטיים | עבודה ידנית וגוזלת זמן |
תגובה מהירה ואפקטיבית | עיכובים וחוסר מידע |
גישה לנתונים וסטטיסטיקות | חוסר בנתונים מסודרים |
גישה לכל הצוות בזמן אמת | תקשורת מסורבלת |
מתאים לצמיחת העסק | מגבלות ניהול וצמיחה |
מהם השלבים בהטמעת מערכת CRM ?
שלבי ההטמעה מתחלקים ל4 שלבים עיקריים.
1.שלב אפיון המערכת שהוא שלב קריטי במיוחד ,
זה השלב בו אנחנו מאפיינים ובונים את המערכת עם תרשימי זרימה מתקדמים, זאת בעצם תכנית הביצוע שלנו
2. שלב ההטמעה,השלב בו אנו ממש בונים את המערכת שלנו, מחברים את המערכות הקיימות,מחברים את האוטומציות,
ומבצעים את מה שסוכם באפיון שלנו .
3. שלב הבדיקות, בשלב זה אנו עוברים על כל המערכת, מוודאים שהכל יושב בצורה תקינה ומדויקת
4.שלב ההדרכה,בשלב זה נדריך אתכם על המערכת,כדי שלא יהיו לכם ספקות או תהיות כלפי השימוש בה
מערכת טובה חייבת להיות ידידודית ואינטואיטיבית ללקוח.
איזה מערכות CRM קיימות בשוק היום ?
יש מגוון מערכות CRM בשוק :
חלקם תומכות עברית,אך רובן המכריע הינו באנגלית
הכל תלוי באופי השימוש וברצון הלקוח,איש אוטומציה ומערכות CRM ידע להתאים את המערכת הנכונה ללקוח בצורה אידיאלית.
דוגמאות למערכות CRM אשר קיימות בשוק,
Fireberry by Powerlink,Pipedrive,Origami,Clickup,Monday ועוד הרבה…
תוך כמה זמן לוקח לבנות מערכת ?
הטמעת מערכת בדרך כלל לוקחת בין 30-45 ימי עסקים,
כמובן זה תלוי במורכבות המערכת וזמינות איש המקצוע שאיתו תבחרו לעבוד